Jak zrobić Newsletter? FreshMail

Może zauważyliście, że niedawno na moim blogu pojawił się nowy element?

http://www.kosmetykiani.pl/2015/04/jak-zrobic-newsletter-freshmail.html
Postanowiłam stworzyć Newsletter, dzięki któremu będę mogła jeszcze łatwiej się z Wami komunikować. Już niejednokrotnie zdarzały się awarie, które uniemożliwiały przekierowania na moją stronę oraz błędy, przez które zapowiedzi moich postów nie wyświetlały się na facebooku czy bloggerze. Myślę, że Newsletter znacznie ułatwi mi przekaz informacji i dzięki tej opcji będę miała z Wami bezpośredni kontakt mailowy.
Po zapoznaniu się z działaniem poszczególnych stron internetowych, które oferują nam wiele programów do tworzenie newsletterów i list mailingowych, wybrałam FreshMail. Pozwala on stworzyć łatwy w obsłudze Newsletter, który sami kreujemy za pomocą dostępnych narzędzi. Fresh Mail to program bezpłatny do 500 odbiorców, więc myślę, że na początek jest to dobra opcja.
http://www.kosmetykiani.pl/2015/04/jak-zrobic-newsletter-freshmail.html
Fresh Mail ma do zaoferowania wiele szablonów do wyboru, które można jeszcze modyfikować wedle uznania. Oto niektóre z nich:
http://www.kosmetykiani.pl/2015/04/jak-zrobic-newsletter-freshmail.html
     Czy macie lub myśleliście o stworzeniu własnego Newslettera? Z jakich programów korzystacie? Jeśli chcecie być na bieżąco w wpisami i konkursami organizowanymi na moim blogu, to zachęcam Was do zapisania się do mojego Newslettera. Nie będę Was zasypywać spamem i zbędnymi informacjami. Newsletter będzie opracowywany raz w miesiącu (chyba, że wydarzy się coś nieoczekiwanego, o czym będę musiała Was poinformować ;-)) Będę starała się dobierać treści w taki sposób, żeby przekazywać Wam jedynie najistotniejsze informacje.
  • supcio 🙂

  • nigdy nie interesowałam się tym tematem.

  • Przydatny post 🙂

  • szkoda tylko, że nigdy nie mam czasu na czytanie i wysyłanie wiadomości ;/

  • Bardzo fajny pomysł 🙂

  • Fajnie, że napisałaś ten post 🙂

  • o nie wiedziałam , że da rade, chyba skorzystam z tego i na swoim blogu 😀

    • Newsletter znacznie ułatwia kontakt z czytelnikami bloga, myślę, że to dobre rozwiązanie. 🙂

  • Ja jeszcze nie mam 😀

  • świetny post 🙂

  • Jestem jak na razie na etapie wdrażania się do świata blogowego, więc gdzie mi tam do stworzenia Newslettera 🙂
    Ale fajnie, że się na to zdecydowałaś 🙂

    • Na perwno przyjdzie też czas na Newsletter. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! 🙂

  • Przy tak pokaźnej liczbie obserwatorów to dobry pomysł 🙂

  • Dobry pomysł:-)

  • Nie chce mi dodać bo pokazuje że mail nieprawidłowy 🙁

    • A dobrze wpisałaś e-mail? Spróbuj jeszcze raz. 🙂

  • Zapisałam się do newslettera 🙂 Fajny pomysł, dobrze będzie wiedzieć, co na Twoim blogu się dzieje 😉
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    • Bardzo mi miło. 🙂 Wiadomości będą wysyłane raz w tygodniu. 🙂

  • ja bym sobie takie coś zrobiła na blogu;)

    • Jak zrobisz to daj mi znać, bo chętnie się zapiszę do Twojego Newslettera. 🙂

  • fajny pomysł 🙂

  • Ja jeszcze o takiej opcji nie myślałam 🙂

  • Bardzo przydatny post napisałaś! Super!

  • Dobry pomysł, może kiedyś o tym pomyślę u mnie na blogu 🙂
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

  • Świetny pomysł – bo faktycznie czasem można coś przegapić 🙂

  • Fajna sprawa.

  • fajna sprawa 😉

  • Ja szczerze powiem nie myślałam 🙂

  • Wow- jeszcze nie myślałam o takim szaleństwie- chociaż przyznam, że pomysł jest świetny 🙂

  • Bardzo praktyczne rozwiązanie.

  • Nigdy o tym nie myśłałam, ale to fajne rozwiązanie…